sunnuntai 7. tammikuuta 2018

Tammikuu

Kohta on Tammikuun ensimmäinen viikko takana ja minulla on enää alle kolme viikkoa jäljellä! Maanantaina kun minulla oli vapaapäivä, pari tyttöä tallilta lähti esittelemään minulle vähän Rodoksen keskustaa. Käytiin kiertelemässä vanhaa kaupunkia, kun siellä en viimeksi käynyt ja myös käveltiin linnan ympäri menevää vanhan vallihaudan pohjaa, jossa nykyisin kulkee ihan kävelytie. Linnassa sisällä ei valitettavasti päästy käymään, kun se oli kiinni silloin.

Säät ovat olleen aika vesisateisia, mikä näkyy heti asiakasmäärässä, että ei tallilla juuri muita ole näkynyt kun yksärien omistajat ja muutama vakioasiakas. Minä olen siis saanut aika rauhassa vaan tallihommia tehdä ja liikuttaa hevosia.

Täällä järjestettiin myös varauksesta lasten synttärit, jossa yhtenä ohjelmana oli ponitalutusta, niin siinä olin myös auttamassa. Aika hauskaa vaan oli että syntymäpäiväkutsut oli järjestetty 2-vuotiaille, kun tuntuu että eihän ne vielä edes ymmärrä mitä tapahtuu. :D

Kuvia ei valitettavasti nyt suostunut lataamaan, mutta yritän saada seuraavaan päivitykseen niitäkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti